Skattkistan

Att äta med pinnar.
image257
ps. fick inte med mig några bestick så då tog jag vad naturen hade att bjuda på ds.
#1 - LinnRuby&Millan

läste också solo idag:)

#2 - Jennie

Härligt att bläddra i när man lunchar själv :)... lite som att ha sällskap ju!

#3 - carro

Jag läste solo igår :)

#4 - Jennie

Najs, trevlig tidning :) Nu ska jag lägga mig och läsa något annat, nämligen Snabba Cash. Riktigt bra bok!
Natti Natti

#5 - anna

smart där - vilken överlevnadsinstinkt ;)

jag köpte också en vit bh..för praktiskhetens skull..och den chockrosa för lite mer "kul"..hehe
kram

#6 - Sara´n

ha ha!! du är underbar! hör av dig om du vill komma och titta på lägenheten ikväll...idag drar vi igång...=) kramis

#7 - Jennie

Anna: Hehe, ja ibland glänser man till litegrann :)
du är tydligen inte så dum du heller... som köpte en av varje... får nog titta inom o se om de har några kvar :) Kram!

Sara: Som sagt, jag var ju tvungen att få upp den där salladen och tonfisken i munnen och det ville jag inte göra med mina fingrar... så då fick det bli pinnar och det gick alldeles prima :)
Vad spännande gumman, får se om jag hinner för jag har ju lovat Lina partaj ikväll! Kram

#8 - carro

hehe men jag hoppas också på fint väder över valborg! :) Ha en bra dag! kram

#9 - Jennie

Carro: Tackar så mycket :)