Skattkistan

Billie the Vision & the Lux
Gårdagskvällen var supertrevlig! Den började med att syster kom hem till oss och tog en fördrink, en riktigt god Raspberry daquiry. Därefter gick vi ner till stan och Kafé DeLuxe där vi hade bokat bord för kvällen tillsammans med Majsan & Henke. Vi åt en otroligt god grillbuffé med massor av sköna tillbehör. Kycklingspett, lax, filodegsrullar med spenat, vegetariska spett, charkuterier (parmaskinka & salami), ostar, paté, potatissallad, couscoussallad, bönsallad, hummus, vitlökssås, gott bröd och massor mer. Kan jag verkligen rekommendera! Till maten drack vi vitt vin och därefter blev det goda drinkar, bl. a. mojito :). Senare fram på kvällen var det dags för kvällens höjdpunkt, Billie the vision & the dancers. De var, precis som förra gången då jag såg dem, fulla av energi och ett grymt liveband! När konserten var slut hade klockan blivit strax efter ett, då var älsklingen och jag nöjda. Vi gick mot McD, köpte cheeseburgare och gick hemåt. Mycket trevlig kväll!

  
   
  
  
#1 - sofie

vilka härliga 'glad-bilder'! var längesen jag var där nu.. har bara festat där ngn gång, men aldrig testat maten. lät galet gott, så borde nog testa det! :)

#2 - Jennie

Sofie: Det kan jag verkligen rekommendera dig att göra :) De är faktiskt riktigt bra på mat där överhuvudtaget! Gladbilder ja... galenbilder :)

Kram!

#3 - carro barro

Snygg du blev i håret! Lina är verkligen duktig :) Försökte få med folk ner till delux igår men ingen nappade, whats wrong with people? =) Puss!

#4 - Jennie

Carrobarro: Tack sötis! Hoppas ni hade kul igår, själv så var jag tillsammans med Johan hemma hos några gamla klassisar till honom, sen gick vi hem åt ost och myste (jag somnade till filmen på soffan) Puss!