Skattkistan

Dagens outfit- cerist & glatt!

  
Cerise farfarströja, H&M
Vitt ribbstickat linne, H&M
Jeans, H&M &Now
Bruna läderstövlar, vintage
Halsband med hjärtan, H&M

Mycket H&M i denna outfit, det är det dock allt som oftast hos mig :)

Nu ska jag ut på ett par kundbesök, det är ju månadens sista dag idag & då ska det säljas som tusan! Vid lunch ska jag ska träffa mamma för just lunch & en liten shoppingrunda på stan. Har inga större planer på att shoppa något speciellt, men det är ju oftast då det smäller till. Återkommer med rapport senare idag.

Ha en finfin dag och tjejer, fria på!
Kram Jennie
#1 - Jensan

trevlig helg o tack detsamma;-)

#2 - Pernie Bernie

Åh vilken fin ny blogg! Varför ändrade du? Den nya känns i alla fall fräsh och snygg :) Och du är snygg som vanligt! :D Hoppas du får en skön helg, det ska vi ha (förutom jobb i natt...). Kram

#3 - Jennie

Jensan: Underbart väder har vi dessutom fått, får vara glad för det lilla:)

Pernie Bernie: Jag tyckte den gamla var trist, svår att ändra layouten på och så ville jag ha bloggen på blogg.se istället. Hoppas det går finfint på jobbet! Kram på dig.