Skattkistan

En fåtölj för oss?!?
 
   
Den här tuffa fåtöljen hittade vi på Östregård igår. Den hade otroligt snygga svart/bruna trädetaljer, var lite lagom nött och en rosa/röd klädsel som skulle passa som handen i handsken i vårt vardagsrum. Vi kunde dock inte bestämma oss igår för om vi skulle köpa den eller inte, men nu lutar det åt att vi åker och hämtar den imorgon (reserverade den). Vad säger ni, är den fin? Smålänning som jag är tycker jag att IKEA  och dess priser är toppen, men det är samtidigt kul att vara "ensam" om en möbel och det kan man ju mer eller mindre bli när man handlar på loppisar! Dessutom slipper man bli ruinerad :).
#1 - carro g0ldfish :)

LÄTT att ni ska ta den, gryyymt snygg. Hade andreas varit villig att ta in rosa i vårt hem hade jag snott den av er :) Tack för inbjuda btw, jag jobbar ju men ska verkligen försöka ta ledigt! håller tummarna för snälla kollegor Annars kommer andreas ensam ochj så möäter jag opp er på kroga! Puss

#2 - Jennie

Håller tummarna stenhårt!!! :) Vill ha Barro me!

#3 - ina

riktigt läcker!

#4 - Jennie

Ina: Thanks :)

#5 - Karin

den var riktigt frän den där..=)

#6 - Susie Kate Mela

haha gillar Johans pose där i bakgrunden :P



Du vännen, tusen tack för inbjudan! Men,, jag kan inte komma, jag jobbar helg också så det blir inget party för min del, tusan. Ni får ha fler partys! :)

#7 - sassy

Wow vilken fin stol! Underbar! En sån skulle jag verkligen vilja ha!



Festivaler ja...jag kan längta efter dem när jag ser bilder på festivalsnyggingar och när jag läser vilka band som ska spela, men till syvende och sist är jag ingen festivalmänniska och jag bör nog låta bli att åka...



Hoppas träningen går bra!

kram

#8 - Jennie

Karin: Ja visst är den, men rätt djärv?!?.. vi har nog bestämt oss, Johan åker och hämtar hem den ikväll :)



Susie Q: Nämen, inte jobba Susie :(. Du får ju gärna titta förbi nykter en sväng också, det vore skoj!



Sassy: åhh, va kul att du gillade den!

På tal om festivaler så kan jag också säga, jag är inte heller någon festivalmänniska! Eller jo, jag skulle nog lätt kunna tänka mig att dra på festival.. så länge jag slapp bo i gyttja (hellre på husvagns- eller stugcamping)och slapp vara onykter dygnet runt i en veckas tid.. :)



Kram Kram på er alla

#9 - Karin

det tycker jag ni gör rätt i! =)..jag är inte så mycket för rosa annars..i min egen inredning alltså..men den där var snygg faktiskt, det är ju inte bara en möbel, det är ju en utsmyckning i sig =)

#10 - Jennie

Karin: Håller med dig, hoppas bara att den är bekväm att sitta i också :) Det är ju en sak att provsitta i butik, en annan att "hängsitta" hemmavid :)