Skattkistan

Lunch at IKEA.
RIBBA Ram

Det blev en riktigt snabb lunch idag, endast 18 minuter! Det är inte bra att stressa, jag vet! Men men vad gör man inte för att ha tid att shoppa på lunchen? Sitter nu på IKEA värdshus och ska strax över vägen till varuhuset, det är där det spännande börjar :) För det är ju helt omöjligt att komma ut tomhänt från den butiken.... idag har jag iofs planerat att handla ramen ovan, att hänga i vår hall. Den lär ju dock inte bli det enda..... We'll see :)
Will be back....
#1 - Lisa

Jag kommer heller aldrig hem tomhänt från IKEA, fast jag är iofs inte där alls lika ofta som du verkar vara där :)

#2 - Jennie

Jag handlar faktiskt bara småsaker för det mesta. idag blev det 1 styck ram, 1 måttsats och en pepparkvarn.. o så en femkronorskasse till Johans mormor :).. haha! Inte ruinerad ikväll heller. Kram