Skattkistan

Pure Pink by Tritoni.
Ni som läst min blogg ett tag vet att jag har en förkärlek för rosa prylar. Cykel, kamera, mixer & Ipod är några av de rosa detaljerna i mitt liv så här långt. Nu hade jag dock gärna lagt till en klocka på denna listan. Denna rosa skönhet kommer från Triva by Tritoni och kostar 895 kr, oh I want! Tritoni har för övrigt många snygga klockor i sitt sortiment, check it out!


Aint it beautiful?
Bild:
Tritoni
#1 - Susie Kate Mela

den vill jag med ha, så jäkla läcker! (jag fyller år i oktober.. LOL haha )

#2 - Jennie

Hehe, ja önska på vet ja :)

Kram

#3 - carro

Tack! Åå va fin :)

Jag älskar också rosa, hihi!

Jaa byxorna är ganska smala nertill!

kramkram

#4 - Pernie

Jag har oxå kollat på den där, tycker Tritoni har jättesnygga klockor och jag älskar ju oxå rosa :) Men nu har jag siktat in mig på en Guess... :D Kram

#5 - Sassy

Wow, vilken fin! Den var verkligen något för mig som är galen i rosa!!

#6 - Jennie

Carro & Sassy: Det måste ta mig tusan vara något som är inbyggt hos oss tjejer, att vi ska gilla rosa! Tror nog minsann att våra föräldrar tutade i oss det redan när vi var små och hade rosa kläder.. för visst känns det väl som att mestadelen tjejer är som tokiga så fort nånting kommer i rosa färg :).



Pernie: Ja visst har dem, men klockorna från Guess som du kollat på är ju grymt snygga :)



Kram på er!