Skattkistan

Today's outfit & more.


Brun klänning, Lindex (ny för dagen!)
Skärp, Pieces
Gladiatorsandaler, VILA
Armband, vintage
Öronhänge, H&M

Har vart så otroligt varmt att jobba idag att jag fick ta och byta chinosen & blusen jag hade på mig mot den betydligt svalare nya klänningen från Lindex. Körde förbi Lindex en sväng nyss när jag lämnat chefen. Jag fick nämligen ett meddelande om att man som Lindex clubkund skulle få 25 % rabatt fram tills på söndag och sånt har jag ju svårt att stå emot (de känner mig så väl :)). Köpte klänningen på bilden, en likadan i vitt samt ett par riktigt blåa byxor samma som jag själv har i vitt. Totalt fick jag betala 298 kronor, inte så tokigt för två klänningar och ett par byxor. FYND, I like.


Nu ska jag ta och packa weekendväskan innan det bär av mot östkusten, Kalmar & Öland. Åhh, känns nästan som semester :). Sol, härligt musik (festival) och party, kunde vart sämre!
Puss på er söta ni.

#1 - carro goldfish

Have fun sugar! :)

#2 - sofie

hoppas du får en härlig helg!

#3 - Karin

söt klänning..gillar färgen ;) ha en fin helg!

#4 - Sassy

Vilket kap! JAg kikade in på Lindex en sväng idag på jakt efter en klänning, tänkte också utnyttja 25% rabatt, men jag hittade inte den jag ville ha, buhu!



Ha det så gott på kusten!

kram

#5 - Sassy

Tackar!

Det var superskönt vid havet igår! Det var precis vad jag behövde för att bota min grava baksmälla. Och två dopp blev det minsann!



kram

#6 - Jennie

Tack allihopa, har haft det helt underbart skönt! Att komma hemifrån en helg sådär är härligt, man slappnar av på ett helt annat vis när man inte är hemma och ser allt man ju "borde" göra :)

Därför blir det nog en sväng mot någon av kusterna även denna helg, antingen Öland och sommarstugan igen eller någonstans på Västkusten... bra & skönt blir det oavsett! Kram Kram på er