Skattkistan

Värmebölja!

Vi har tydligen en värmebölja att vänta oss här i Sverige, med början idag. En värmebölja kallas en period om minst 5 dagar i sträck, då temperaturen är högre än 25 grader. Det ska alltså bli riktig sommarvärme här i ett par dagar nu, kunde inte ha kommit lämpligare :). Imorgon åker vi nämligen till Öland, jag, lillasyster, systers sambo Henke och kompis Jossan. Vi ska på festivalen Springbreak i Kalmar på lördag eftermiddag och kväll, men hinner säkert med en hel del sol vid sommarstugan på Öland också. Dags att bättra på brännan alltså! Kanske blir det så att jag tar dopp nummer två för året?!? Ska bli riktigt härligt att komma ut till Öland igen iallafall, var länge sedan sist nu. Hoppas kunna komma dit mer under denna sommaren för där är verkligen härligt!

#1 - Susie Kate Mela

Jag läste fel på rubriken, juag läste supersnabbt och fick det till värmeblöja haha gissa vem som satt här å fnissade sen :P



Lust å ses nästa vecka?

#2 - Jennie

HAHA, jag föredrar nog bölja dock :) Men sånna där läsa fel grejer kan bli rätt kul & underhållande ibland!

Jag ses gärna nästa vecka! Hur jobbar du? Kram