Skattkistan

Fängslande bok?
Då var man hemma från det första after-worket någonsin. Trevligt var det, och gott. Jag och Cilla delade en nachostallrik med salsasås och whiskeycheddardipp. Till dricka blev det mer än ett glas vin.... Jag kom dock hem rätt tidigt och nu har jag både hunnit att kolla på Idol och packat, snacka om att man är tjej :). Jag åker till Jönköping rätt tidigt imorgon så nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Tänkte att jag skulle börja läsa ex-porrstjärnan Jenna Jamessons biografi vilken jag tror är rätt fängslande, så kanske somnar jag inte tidigt ändå....
Natti Natti.

#1 - Sassy

Den är verkligen fängslande! Jag gillade den jättemycket.



kram

#2 - Jennie

Sassy: Riktigt porrig är den också, nästan så man blir generad när man läser ;)... Kram

#3 - Suzi

Porrig. mjo. n del.

men framförallt HOPPIG.

Mitt i allt kommer dagboksinlägg sedan barndommen.

blir en salig o konstig blandning.



Kanske bara e ja. men ja tycker den var bra in i halva boken, sen hände de nåt.?!