Skattkistan

Jönköping nästa!

Linne, H&M
Skjorta, H&M
Jeans, H&M
Skärp, vintage
Stövlar, vintage

Som jag sagt förr, I ♥ H&M.

Idag åker jag till Jönköping för att hälsa på min ex-kollega på Lyreco, Ida. Vi ska julklappsshoppa (fhv hittar jag något) och så blir det middag och utgång till kvällen. Skoj! Ska bli spännande att se lite mer av vackra Jönköping. Kanske hittar jag någonting till mig själv också? Det får dagen utvisa! Ha en underbar lördag så hörs vi igen imorgon.
Puss o Kram
#1 - Sassy

Så du ska till min gamla hemstad minsann!

Ha det så kul!



kram

#2 - Jennie

Sassy: Ajjemän! Sitter nu i min kompis lägenhet och funderar på vad jag ska dra på mig för några kläder ikväll :) Blev precis som jag trodde lite shoppat... till mig själv. Ha en kul kväll själv! Kram.

#3 - Ida, JKPG

Hej gumman. Tack för en trevlig helg. Såg att du ha fått halsont och feber. Vad gjorde vi 2 egentligen ;)....jag har oxå halsont. Din efterlängtade cd kommer snart. Sköt om dig. Kramiz

#4 - Jennie

Ida: Vad himlans trevligt att du blivit bloggfrälst du också :) Ser fram emot min skiva, ska lyssna på den tills den trillar isär! Kram