Skattkistan

Män som hatar kvinnor.
Ikväll var det alltså äntligen dags för premiären av Män som hatar kvinnor, som jag längtat och väntat de senaste två veckorna! Har läst triologin av Stieg Larsson två gånger redan, så visst jag vet vad jag har att vänta mig, ändå känner jag mig som ett litet barn på julafton. Stora förväntningar?, visst har jag det! Efter att ha läst recensioner, både professionella & lekmanna, så kan man inte ha något annat. Jag hoppas nu att mina förväntningar infrias och att vi får en härlig upplevelse i biomörkret!

#1 - Pernie

Åh vad spännande, jag vill oxå! Ska försöka nästa vecka... håller på med sista boken nu och jag älskar dem! Kram

#2 - barro

Åhå, berätta gärna vad du tyckte! Tänkte försöka gå och se den kommande helg. Puss

#3 - Jennie

Pernie & Barro: Filmen var precis så bra som jag trott! :) A must-see alltså. Kram