Skattkistan

Nästan bara mat.

Jag började fredagsmorgonen med en tur till IK där jag sprang 25 minuter på löpbandet. Skönt att vara tillbaka i rutinen med morgonträning igen, det är aldrig så skönt som då! Inte heller smakar frukosten bättre någon annan gång än när jag har tränat och fått längta efter den en stund. Nu har jag ätit än en gång, lunch alltså. Det blev rester från gårdagen och de smakade mycket fint. Innan jag slutar jobba i eftermiddag blir det att äta en sista gång, jag bjussar mina kollegor på blåbärskakan som jag bakade igår, hoppas de gillar den.
Ska bli skönt med helg, det har varit en intensiv vecka med en hel del att göra både på jobbet & hemma. Att jag sedan har valt att gå upp tidigt att träna & att det faktiskt är första veckan efter semestern spelar självklart också in. Ikväll gör vi nog ingenting mer än myser på soffan med lite god mat & en film. Imorn blir det dejt med Sara & Freddie, som jag har längtat (efter Sara iallafall :)).

Nu smattrar regnet mot fönsterrutan och jag måste säga att det är ganska roingivande, inte helt tokigt att vara på jobbet en sådan här dag. Hoppas dock på solsken åt mina vänner som faktiskt fortfarande har semester, snäll är jag.
Puss