Skattkistan

Bildbevis 2.

Jag hade precis så skoj i lördags som jag ser ut att ha på bilden (jag ler ju ;))
Bilden är tagen ett par minuter i två, att kvällen är sen syns på mina fylleögon. Tur för mig att jag gick till donken och tog en hamburgare innan jag gick och la mig, annars hade jag nog fortfarande legat i sängen....

PS. Bilden kommer härifrån.
#1 - Emma says style, love & rock and roll.

Snygging!

#2 - Maria

Tack så hemskt mycket!!

#3 - Sassy

Vad strålande fin du var!



kram

#4 - carro

Hihi jaa vi hade kul, ni med?

Fin bild, kul att du såg teliamannen. Vi såg Martin Björk och hon sussie, eller vad hon heter som är med i co segermyr. Kram

#5 - carro

Hihi jaa vi hade kul, ni med?

Fin bild, kul att du såg teliamannen. Vi såg Martin Björk och hon sussie, eller vad hon heter som är med i co segermyr. Kram

#6 - Erika

Ojojoj vilka pinglor vi är! ;-) Puss.

#7 - Jennie

Alla: Kul att ni tyckte att jag var fin... såklart :)



Ingen aning vad han gjorde där, men jag var bara TVUNGEN att ha en bild med mig och honom på och snälla Soffe ovan bistod mig med hjälp :)

Såg också Martin Björk... måste säga att jag mycket hellre hade kramats med honom, men det vågade jag inte!

Puss o Kram