Skattkistan

Parkasdrömmen.

Min drömjacka ska vara blå, marinblå. Den ska helst ha ett skönt luddigt foder (typ teddypälsaktigt). Den ska vara lagom lång, dvs. gå ner över rumpan och en bit ner på låret & så ska den ha guldiga detaljer. Tror ni att jag någonsin kommer att hitta jackan jag drömmer om?
Själv vet jag redan att den finns i en fining från Filippa K. Synd bara att priset inte är lika fint. Ungefär 4500 kronor kostar den. Jag hoppas hitta ett alternativ på stan i eftermiddag! Vi får väl se hur det går.

#1 - HelloNicki

Det blir i mitten på DEC längtar något OTROLIGT :)



Kram å trevlig fredag

#2 - Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

Jag gillar verkligen din blogg! Skriver själv om design, mat och mode. Är glad att jag hittat hit!

Hoppass du får en fin helg och en bra halloween, här hemma ska vi ha spökfest minsann;=)



Kram Erica