Skattkistan

Late hello.

Har varit lite tyst här på bloggen idag, det beror helt enkelt på att jag har haft fullt upp med en massa annat. I morse tvingade jag upp mig själv vid 05.10 och gick och simmade, promenerade till jobbet och körde stenhårt till 17.00. Fick skjuts hem av J & bytte till ett par bekväma pjucks, sen tog Milo o jag en promenad ner till Växjösjön. Där mötte vi upp Annica, Carro & Ozzy och vi gick en skön runda i det fantastiska höstvädret. När jag kom hem igen tittade Ullis över och vi drack lite chailatte & kollade på Idol. Nu är Idolframträdandena slut & jag likaså. Hoppas innerligt att tröttheten jag har i kroppen inte beror på att jag har någon sjukdom som ligger på lur i kroppen utan på att jag helt enkelt var uppe tidigt i morse. För att vara på den säkra sidan så kommer jag snart krypa ner i sängen & så vaknar jag förhoppningsvis pigg & glad imorgon bitti!

Sweet dreams.

PS.
 At tonights Idol I cast my votes for Mariette & Moa, vem röstar ni på?

#1 - carro

Guuud jag är också helt färdig! Fhv pga den friska höstluften ;)

#2 - sofie

gud vad duktig du är! hoppas det var sovtrötthet och inget annat!

#3 - zandra

lätt mariette :)

#4 - Jennie

Carro & Sofie: Jag var nog allmänt slut efter en lång dag för idag känner jag mig pigg, det blev dock ingen träning nu på morgonkvisten. Får ta en promenad med Milo ikväll istället :) Kram!



Zandra: Visst är hon grym :)