Skattkistan

MIU MIU/Marc by Marc Jacobs/Mulberry.

När syster och jag besöker England i november ska jag troligtvis slå till på en ny plånbok. Nu är frågan; trendigt nitad signerad MIU MIU, färgchock a 'la Marc Jacobs eller klassiskt svart från Mulberry?

Vad skulle du ha satsat på?

 

#1 - Mickan

Jag gillar den från MIU MIU mest men Mulberry´s är ju mest tidlös kanske.

#2 - sofie

oh, fastnade helt för den fiina mulberry nu, så lägger min röst på den :)

#3 - Jennie

Mickan: Kan jag inte få köpa dem alla tre?... till priset av en? Det kör jag allra helst på :) Kram!



Sofie: Jag skulle vilja ha den svarta mulberryn, fast i brun. Får se om jag kan finna mig en sådan :)

Kram

#4 - Karin

den första.. för att "sprida ut mig" över olika märken haha

KRAM

#5 - carro

Mrc Jacobs eller Mulberry! Tar gärna den där promenaden i eftermiddag, ring bara när du slutar så får vi se var jag håller hus! Puss

#6 - Gabriella

Jag var i London förra helgen och mitt tips om du skall handla Mulberry är att köpa det på flygplatsen. Jag shoppade en halsduk i London och när jag kom till Heathrow så skiljde det mer än 10 pund. På väskorna var skillnaden ännu mer märkbar :)

#7 - carro

Den första är min favorit, grymt snygg :)

#8 - Jennie

Karin: Jag tänkte ungefär likadant :) Känns lite trist att "bara" ha Marc Jacobs.



Carro: Tack för promenixen gumman, det var skönt! Puss



Gabriella: Åh, tack för tipset! Frågan är bara, vilken flygplats åkte du från? Är inte säker på om Mulberry finns på Gatwick?



Carro: Att det ska vara så svårt att välja lltså :)



#9 - Pernie

Miu miu, den är snyggast :)

#10 - Jennie

Pernie: Jag håller med om att MiuMiun är snygg, men hmm... snyggast? Jag vet verkligen inte! Kram

#11 - Hurryville

Den rosa så klart! :-)

#12 - Nina

Mulberryn, självklart! :D

#13 - Anonym

Miu miu lätt finast !