Skattkistan

18.72 km...
på 1 timma och 47 minuter blev det. Håller jag bara farten så ska Göteborgsvarvet gå enligt plan :) Trött som tusan blev jag dock och för att orka med morgondagens tidiga pass i simhallen så ska jag krypa ner i sängen nu och läsa lite i Underbara Claras tidning. Jag gillar verkligen pyssliga, husliga & kristna Clara. Hon är fantastisk! Har ni inte besökt hennes blogg förut så gör det.
glommers-1415.JPG
Bild lånad av Clara.
#1 - Nina

Vad duktig du är!

Längtar tills jag orkar med sådana pass, men det ska jag, det har jag gett mig fan på! :p

#2 - Karin

Bra jobbat hehe så långt har jag ALDRIG sprungit:p

#3 - Jennie

Nina: Tack gumman! Du är grym själv :)



Karin: ja, det är faktiskt inte så dåligt :) Men ska man springa halvmara så ska man!

#4 - Stina

Heja heja! Jag är fortfarande så sjukt impad :) Tack för senast, och snygga bilder du har lagt upp! Kram