Skattkistan

Lördagsmorgon på Toftastrands Konditori
Igår förmiddags var vi som jag berättade på Toftastrands Konditori och åt brunch. Inte nog med att det bjöds på scones med tillbehör på den lovade sconesbuffén, det bjöds även andra godsaker som blåbärsmuffins, kolakakor & minisemlor. 79 kronor fick vi betala och då ingick kaffe och thé. Själv drack jag en riktigt god varm chokladmjölk med vispad grädde (inbillade mig att den var bra för min stackars hals).
#1 - Anonym

mysigt och gott, nu blev jag väldigt frukostsugen:)

#2 - Jennie

Karin: Det förstår jag :) Det var det!

#3 - Mickan

Gud så gott! Det där måste jag och Pontus testa snart tror jag! Varm choklad är alltid bra för halsen! ;) Kram

#4 - Jennie

Mickan: Det tycker jag absolut att ni ska! Perfekt lördagshängsställe :) Det var en salig blandning av människor där dessutom, massor av små barn, pensionärer och så dem i vår ålder :) Kram!