Skattkistan

Allsång, allsång, allsång!

Allsång på Skansen, Allsång på Liseberg & Allsång i Linnéparken... Vi svenskar är ju verkligen som tokiga i att sjunga tillsammans, speciellt under sommarmånaderna! Själv har jag aldrig varit på någon av de stora "allsångerna" men den som anordnas i Linnéparken här i Växjö varje juli har jag besökt flitigt. Under de kommande två veckorna kommer jag dock hälsa på både i Malmö och Göteborg och då hoppas jag kunna bocka av både folkliga Allsång på Liseberg & sköna Malmö i mitt hjärta på Debaser som min kära syster tyckte var så trevligt förra året. Och visst tycker även jag att det mesta är roligare när man gör det tillsammans, så även att sjunga!

Vad säger ni om allsång, bra eller anus?

Tumblr_l4cls5nyki1qai5pko1_500_large
Bilden är hämtad här

 

#1 - Emma Vuckovic

Kommer du ihåg när vi brukade ha allsång bara vi två med "Halt! Här får ingen passera..." (Ebba Grön) Det var tider det på fyllan å villan =) Kramis å trevlig sommar!

#2 - Jennie

Emma: Det minns jag så väl så :) Det var tider det som sagt, haha! Kan iofs sjunga den låten på fyllan även idag, men det var länge sen vi gjorde det du och jag! Kanske får göra en repris någon gång snart? Kram Kram!

#3 - Mika

bra så klart :)

#4 - LINASYSTER

BRABRABRA

#5 - Pernie

Kommer ni till Stockholm nåt på semestern???

#6 - Jennie

Mikis & Lina: Ni är rediga tjejer ni ;) Puss



Pernie: Eventuellt! Har inga direkta planer för semestern faktiskt. Kram