Skattkistan

In my ears, on my lips

Bjurö klubb- Laleh
Jag får liksom ingen ordning- Lars Winnerbäck
Sentimental heart- She & Him
Henrietta- The Fratellis
Such great heights- Postal Service
Long legs- The Magic Numbers (för övrigt en toppen löplåt, pepp när benen känns korta och sega)
Don't stop believin'- Journey
Dancing on my own- Robyn
Geraldine- Glasvegas
What's the point- Johnossi
Elden- Lars Winnerbäck

Dessa låtar går på repeat i min Spotify just nu. Mycket bra, mycket bra!!
#1 - Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg till när du har röstat så att jag kan tacka dig Tack på förhand ;)

#2 - Hanna

Sv; det blir nog inte av. Har ingen att åka med och det känns så trist att fara själv =/

#3 - Jennie

Hanna: Vad tråkigt :( När man en gång vinner en tävling.

#4 - Maria - livet i Milano ☆

rikigt bra låtar :)

#5 - Jennie

Maria: You like? ;) Good!

#6 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag gillar färg..därför jag har vita väggar, för att kunna färgsplasha med detaljer =)

#7 - Emma says style, love & rock and roll.

ååh the fratellis. det var alldeles för länge sedan jag lyssnade på dem, dags att spotifya!

#8 - dressesshop

wow !so sexy! but really beautiful!