Skattkistan

Smooth(ie) lunch
Idag är jag hemma hos Milo på lunchen & för ovanlighetens skull så hade jag inte förberett någon lunchlåda. Det fick därför bli det enklaste möjliga; en smoothie (banan, äpple, hallon, vaniljyoghurt & juice)  & ett knäckebröd med ägg & kaviar. Det var en alldeles lagom lunch efter den goda fredagsfrukosten på jobbet för några timmar sedan. Ikväll ska jag laga något riktigt gott, vad det blir får ni se senare :)
#1 - Karin

gud så gottigt!

och härliga mål:) själv ska jag (troligtvis) springa Vårruset på måndag:)

#2 - Anonym

menade du att jag skrev många inlägg om träning eller att du tränade mycket nu?:)

#3 - Karin

nja har som sagt alltid tränat, ca 5 dagar i veckan sen jag var 11, men jag skrev inget om det förr på bloggen.. men så tänkte jag, varför ska jag INTE blogga om det jag gillar/kan mest om? Och folk verkar dessutom uppskatta det... that's why

#4 - Karin

Nejdå, jag förstår:) trodde att det var du som förstod fel däremot:)