Skattkistan

Färgglatt.
Basket H&M (ny!), kofta VeroModa (ny!), skinnjacka Berschka, sjal London, jeans H&M, väska Mulberry.
Inte charmigaste bilden, men färgglad var jag igår. Fint det.
#1 - Pernie

Gud vad du är höstfin, supersnyggt med alla färger tycker jag!! :)

#2 - Mickan

Jättehärligt med massa färger!

#3 - Jennie

Pernie: Tack :) Jag älskar höstens färger både i naturen och på kläder!



Mickan: Visst är det! Man blir glad liksom.

#4 - Linnea

Bra - vi behöver mer färg! =)

#5 - FRIDA MARBE

hej, jag undrar om du vill ha "länkbyte" med mig? :)

skulle vara jättekul!

#6 - Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se