Skattkistan

En kväll på taket.
Igår efter jobbet så åkte vi upp till Samarkand för att spana in den nu färdigställda gallerian. Himlans fint! Det blev ingen shopping för mig, men P hittade lite nytt till ikväll då det är 30-årsfest.
Eller nu ljög jag ju, jag köpte en grill. Inte kan man vara utan grill när sommaren närmar sig :).
Grillen invigdes på studs på taket bakom mitt hus.
Gott med vin, men det blev bara ett glas. Idag ska jag springa långpass och vin och löpning är inte den bästa kombinationen.
class="image" src="https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/376818/images/2011/img_6961_145615714.jpg" alt="" />
Milo var såklart med ute på taket.
Lite kex, ost & fikonmarmelad till vinet i väntan på det grillade.
Namnam!
Här börjar det likna något.
Milo låg snällt bredvid och såg söt ut.
Äntligen mat! Paprika-, rödlök- och fläskfile/baconspett. Till detta åt vi en sallad & en kall sås på creme fraiche, chilisås, soltorkade tomater, basilika, fetaost & vitlök.
#1 - Erika

Å vad gott det ser ut! Lycka till löpningen idag, det kommer du fixa galant! Pusspådig!

#2 - Viktoria-Pinkpastry

Låter som om du har hittat en underbar lägenhet. Så lyxigt med ett tak! Känns som NY, trodde inte att det fanns sånna lägenheter i denna illa staden. Hyr du privat?