Skattkistan

Today I'm going down south.

Idag har jag slutat tidigt och när detta inlägg publiceras så sitter jag på tåget till Lund där jag gör ett litet stopp. Har blivit inspirerad av Frida & syrran och ska testa att förlänga mina ögonfransar! Jag tror att risken är stor att jag blir helt hooked & att jag måste åka till Malmö en gång i månaden för att "fylla på". För såvitt jag vet så finns det ingen salong som gör ögonfransförlängningar i Växjö. Någon som vet?



Så här ser Frida ut före och efter sin fransförläning. Ni kommer få se liknande bilder på mig efter helgen!

#1 - Ulle

Hej!

Det finns en tjej i Lammhult som gör detta (tror det är samma): http://www.thmakeup-nails.se/, lite närmare i alla fall:-)

#2 - fifi

Men hej!

Kul att du hittade tillbaka!

jag läste ju här varje dag förr!



Så fort jag får tid över ska ajg sätta mig och läsa igen lite om vad som har hänt i ditt liv på sistone, men nu kommer det att vara flyttkaos i några dagar. Vi ska flytta till en urmysig trea så vi får plats ordentligt sedan :)



kram

#3 - Therése

detta finns i växjöstad med=) till ett billigt pris 490kr första gången .. skönhetssalong på linnegatan. http://www.hongtawan.se/

ett tips!

#4 - Johanna

Testa annars Revitalash...det funkar verkligen! De egna fransarna blir mycket längre och tätare. Rekomenderas! :)