Skattkistan

Läget?
Läget: Liggandes i en skön schäslong i Helenas lägenhet, Växjö
Läget: Nåväl, halsen kunde ha varit bättre, men förutom halsontet mår jag bra!
Läget: Har sedan jag konstaterade att jag har halsfluss hunnit med att kolla på ett gäng realityserier på kanal 11, Stylisterna på kanal5play (bra!), sticka ca 50 cm på min första "filtremsa", beställa sängkläder på H&M, fått paketpåminnelse på telefonen (måste jag ju hämta :)), läst åtskilliga bloggar & ätit tre gånger.
Nu tänkte jag ta mig ur den här koman, ta en dusch & gå till affären. Mat behöver man även som krasslig!
Sommar & en frisk Jennie
#1 - Stina

Åhhhhh vilken ljuvlig bild!!! Längtar efter varma vindar och tunna kläder. :-) Krya på dig!

Kram

#2 - Jennie

Stina: Tack :) Sommaren är inte "så långt" borta längre!!! Stor kram

#3 - Ullis

Var det en rosa sak i paketet du häntade??? Krya på dig hjärtat! Puss

#4 - Linnea med hundarna

Fantastisk bild! Helt underbar!

Krya på dig - halsfluss är inte kul! =(

Jag är impad att du ger sig på en hel filt att sticka måste jag säga, bra jobbat!



Måste bra säga också att - ja grönt är SKÖNT. Men vad svårt det är att hitta grönt i butikerna nu, kläder alltså. Jag gillar de varma gröna bäst!