Skattkistan

Skattkistan på Facebook.
Nu finns Skattkistan även på facebook. Klicka gärna på länken till vänster och gilla!

För att fira detta lite extra så tänkte jag även ha en liten tävling där vinnaren får ett litet sommarkit a'la Skattkistan innehållandes en pocketbok, solkräm & lite annat som kan vara bra att ha i sommarvärmen.

Hur gör man då för att tävla?
Ni går förstås in på Skattkistan på Facebook och gillar :). Sen vill jag även att ni skriver sitt allra bästa bokstips i kommentarfältet nedan. Glöm inte att lämna er mailadress så att jag kan kontakta er om det skulle vara just ni som vinner.
Tävlingen avslutas på fredagen den 15/7 klockan 19.00. Lycka till!


#1 - Mika

Mimosan blommar om vintern av Jascha Golowanjuk!

#2 - veronika

Läste precis ut "att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött" av alex schulman

#3 - Mickan

Marshmallows till frukost av Dorothy Koomson (för tillfället går det inte ta sig in på sidan på FB men jag ska försöka senare:)

#4 - Annica Petersson

Jag läser ju inte mkt böcker.... men har precis avslutat "Elsas Mode" med Sofi Fahrman.. den var så bra så att jag började att läsa om den en andra gång.. men nu siktar jag in mig på den andra boken med henne "Elsas Värld" o hoppas på att den är lika bra..

#5 - Camilla

Nu gillar jag dig=) Helt klart "Sommardöden" av Mons Kallentoft, såå bra! Hoppas jag vinner med=) Kram och glad sommar

#6 - Ulle

Jag tycker fortfarande att Aprilhäxan av MajGull Axelsson är den bästa boken jag har läst... det biter sig fast och ger perspektiv på saker.



Kul med Skattkistan på facebook!

#7 - Emma

Mitt bästa boktips är boken jag läser just nu. "Den döende detektiven" av Leif GW Persson. Mkt bra om ett gammalt ouppklarat barnmord.

#8 - Hanna

Jag har läst många bra böcker, men en som verkligen berörde känslomässigt är "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.

#9 - Therese

Hej! Mitt boktips blir Morgan Allings självbiograi "Kriget är slut". Har nyligen börjat läsa den och tycker den är bra och läsvärd, även om den är hemsk emellanåt.

/Mvh Therese