Skattkistan

Laduree.
När man är Paris måste man bara besöka Laduree. De gör nog världens mest kända & färgglada kakor- macaroons. Ungefär som Paris svar på New Yorks Magnolia Bakery (där det säljs underbara cupcakes).
Inne på konditoriet säljs alla möjliga vackra bakverk som man kan äta på plats eller ta med sig. Man får dock inte ta några kort därinne så de här förpackningarna var allt jag lyckades få med innan jag blev stoppad :)
Förutom en liten ask till Sara så köpte jag den här till mig själv. Älskar förpackningen!

Och innehållet är inte heller fy skam :).
#1 - Pernilla -Bli min jäst

Åh vilka fina bilder, nu blir jag avis! Jag vill oxå äta äkta franska macaroons :)

#2 - Anonym

Söta macarons:)

#3 - Erika

Jag har aldrig ätit macarons. Är de goda? Man kanske skulle leta reda på några sådana. Vart finns de här hemma? Pusspuss.

#4 - Sofia

Köpte också macarons från Laduree nu när jag var i London. Helt underbart goda! :)