Skattkistan

San Fransisco.
För att inte lämna ut mina kära kollegor på bloggen, och för att inte förstöra överraskningen helt för mina andra kollegor som åker på torsdag, så kommer jag bara att visa några få bilder från min USA-resa nu. Mer bilder kan jag visa när de som ska åka har åkt :). Hur som helst så hade vi det alldeles förträffligt! Vi har besökt två väldigt trevliga & olika städer. Under dagarna där har vi fått lyssna på flera duktiga föreläsare, blivit inspirerade, ätit & druckit gott, shoppat, spelat & haft kul... och så promeneratl Mycket och långt :).
Här kommer iallafall ett gäng bilder, först från San Fransisco. Hoppas ni gillar dem!
Utsikten från vårt hotell.
Vi besökte sevärdheter värda att se :)
Såg Alcatraz på håll.
California it is.
Spanade in staden från ovan.
Minns ni denna vyn från en känd serie på... ska vi säga 90-talet? :)
Söta sjölejon som låg och göttade sig nere vid Pier 39 i Fisherman's Wharf.
Jag hängde med trevliga kollegor, här Staffan & Patrik.
'
Det var väääldigt backigt!
Åt god skaldjursrisotto med pyttesmå bläckfiskar i...
och en fantastisk saffransgnocci med blåmusslor :)
Mer från resan & Las Vegas får ni imorgon!
Natti Natti.
#1 - Karin

ÄLSKAR den staden! skulle gärna åka dit igen:)

#2 - Jennie

Karin: En fabulous stad verkligen... och backig :)