Skattkistan

Någonstans i världen måste man ju bo & här skulle jag gärna lägga ner min hatt.

Finare gatunamn får man leta efter! Men eftersom jag troligtvis inte kommer att bosätta mig i centrala Malmö så får jag snarare hoppas på att hitta ett hus som heter något fint. Lillegård exempelvis... Så heter Bullerbyhuset.
#1 - Gerald

Hoppas att ni får Bullerbyhuset. Himlans vacker och vackert belägen. Med ett kök efter min smak.

Önskar mig också ett sådant hus.

Kram och ett mysigt första advent.

#2 - Gerald

Hoppas att ni får Bullerbyhuset. Himlans vacker och vackert belägen. Med ett kök efter min smak.

Önskar mig också ett sådant hus.

Kram och ett mysigt första advent.

#3 - Viktoria - Pinkpastry

Lillegård låter med fint = )

#4 - Stina G

Jag i den riktiga bullerbyn ligger mellangården, där vill man INTE bo. ;-)

Detta huset såg väldans mysigt ut men jag hittade det inte på hemnet eller är jag blind? Kram

#5 - Stina

Jag skulle också gärna bo på Kärleksgatan! Men Bergundavägen är ju inte fy skam det heller :)

Hoppas det blir Bullerbyhuset för er del! Kram

#6 - Annica Petersson

Låter spännande, hoppas ni båda gillar det... Ligger huset på hemnet? vi ska kolla på ett hus till på högstorp nästa vecka.. Hoppas du har det bra..själva njuter vi för fullt med sol o värme. Puss o kram

#7 - Annika

Varför har inte alla gator vackra namn? Jag gick förbi Transformatorvägen idag...en inte särskilt kul adress. Tack för saffranssnurr-receptet. Jag har mumsat på dem i flera veckor nu sedan jag testbakade. De blev så bra att de absolut ska få bli julklapp till nära och kära.