Skattkistan

Utan vatten försmäktar vi i denna lägenhet.
Från och med nu och ungefär en vecka framåt så är vi utan vatten i vår lägenhet, eller vi har vatten i köket, men vi kommer inte kunna duscha eller spola i toaletten på en hel vecka.
Får hoppas att mina kollegor står ut med mig framåt veckan när jag inte duschat på ett par dagar... Eller så kan jag ju vara duktig och passa på att förena nytta med nöje och träna riktigt mycket i veckan & passa på att duscha på gymmet. Ja det senare känns som ett bättre alternativ, så så får det nog bli. Får passa på att använda toaletten på gymmet (och jobbet) vist också, för jag vet inte riktigt hur lätt det är att spola ner nummer två med hjälp av spann...
Hmm, men vi får ju hyresreducering med 40 % i en vecka så det är ju lätt värt det. Vad ska vi bara göra med alla kronorna som blir över?
De ska byta stammar i huset, vilket då är anledningen till att vi ska vara utan vårt badrum i en vecka. Tyvärr så blir det inget nytt fräscht badrum på köpet utan hyresvärden gör bytet av stammarna genom att göra ett hål i väggen bakom toaletten vilket han visst ska täcka igen med hjälp av en lucka, så det verkar inte ens bli någon ny färg på väggen för besväret. Men nä, inte det minsta bitter är jag :)
Ha en härlig måndag sötnosar!
#1 - Zandra

Härlig bild, ser ut som bokskogen :)