Skattkistan

I've got real big plans and such bad thoughts.
 
 
I söndags var vi på en riktig shoppingtur, jag skojar inte om jag säger att jag hade det trångt bland alla kassar i baksätet :). SÅ kul! Både P och jag fyllde på våra garderober med lite nytt & så handlade vi grejor till hemmet. Vi ska bland annat pyssla ihop en taklampa att hänga över vårt matbord av lite gammalt och nytt. Och lampor behövs det verkligen fler här hemma nu när sommaren är på väg att lämna oss.
 
Men nu tillbaka till det som det här inlägget egentligen skulle handla om, nämligen att vi köpte det här gigantiska blocket. I blocket, som kommer från Lagerhaus, ska vi samla en massa inspiration till vår husrenovering. Vi håller i detta nu på med vår hall & framåt hösten så ska badrummet göras om och förstoras så det är en hel del inspiration som behövs. Tur att man har en MASSA gamla tidningar att bläddra och klippa i... ska nog börja med det redan ikväll!
#1 - erikasblogg.se

Vad roligt det låter!! Kan hända att jag härmar dig där ;) Puss!

Svar: Härma på bara :) Puss!
Skattkistan

#2 - Karin O

Vad härligt!:) Själv tänker jag ligga lågt ett tag nu men sen när man slår till blir det ju desto roligare:)
kram

Svar: Såklart! Kram
Skattkistan