Skattkistan

Konserten.
 
I tisdags var vi alltså på konsert, syrran och jag. Vi hade finfina sittplatser precis mitt emot scenen. Iofs en bit ifrån scenen men ändå så att vi såg bra.
 
Jag har hittat tillbaka till mina gamla glasögon igen :).
 
Det var rätt packat med folk nere vid scenen!
 
Chris Martin i Coldplay - en fantastisk sångare & underhållare. 
 
 
Hela publiken var med och gjorde ljusshowen. Vi fick nämligen varsitt armband med lampor i när vi kom till arenan. Dessa tändes och blinkade till vissa nummer.
 
Så här såg det ut då. Coolt.
 
Hela konserten var verkligen toppen från förband till extranummer :) Tack för en härlig upplevelse älskling!
 
#1 - Stina

Åh jag kan verkligen tänka mig att det var fantastiskt! Såg ju dem förra året, och det var magiskt.. Men det här med ljusshowen och allt verkade nästan snäppet bättre :)

Svar: Det var en bra show!! Sen är det ju så himlans svårt att jämföra något bra med något annat bra :)
Skattkistan

#2 - Augustifamiljen

Kan bara föreställa mig hur mäktigt det måste ha varit, inte avis alls ;) Hur gjorde ni med Billie förresten? Minns att det vart sånt rabalder när du hade fått biljetterna, folk som tyckte en massa saker här på bloggen och sånt..

Kramar

Svar: Det var verkligen en grym show!Vi lämnade faktiskt inte bort Billie utan lillasyrran fick ta P's biljett och så tog Petter hand om Billie. Haha, jag minns också vilket snack det var... men vi löste det ;) Kram!!
Skattkistan

#3 - Augustifamiljen

Skönt, och att få lite QT me syrran också :) Förstår att det måste ha varit mäktigt...

Svar: Absolut! Det händer inte så ofta :) Nu ska vi bara få till att få lite quality-time Petter och jag också! Det ska vi försöka få till inom det närmaste!
Skattkistan