Skattkistan

99 days left.
Snacka om att jag är snurrig. Jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna med U's årsräkning att jag helt tappat räkningen. Var helt bombsäker på att det idag var 100 dagar kvar av min graviditet, men döm om min förvåning när jag såg att jag redan var nere på tvåsiffrigt :)

Idag har jag lagt årsräkningen på brevlådan så nu kan jag inte pyssla mer med den. Nu känns det som att ungefär tio stenar har fallit av mitt bröst. Man vill ju göra saker bra & rätt... då tar det lite tid :) Himlans tur att jag har en redovisningssnubbe till man som kan hjälpa mig!

Ikväll har Sara varit hemma hos mig och vi har pratat ikapp oss om allt möjligt & i synnerhet avhandlat ämnet födelsedagsfest. Snart kommer inbjudningarna att ligga på lådan. Jippii!

Om vi ska tillbaks till graviditeten så mår jag väldigt bra. Jag har haft endel sammandragningar de senaste dagarna vilket säkert kan bero på att jag har stressat en hel del? Men jag har inte ont någonstans & än så länge verkar min mage fungera OK trots järntabletter. Imorgon går vi in i vecka 27 och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att jag att det är dags för sista trimestern (sista tredjedelen av graviditeten) om en vecka :).

Inte långt kvar nu alltså. Men jag känner mig mer och mer redo. Huspapper är påskrivna (nu ska väl inget sätta käppar i hjulen?!), barnvagnen ligger på posten och väntar på att bli uthämtad & vi ska få en alldeles utmärkt spjälsäng av en snäll kollega, supertack Jessi!

Nu blir det ett skönt bad tillsammans med två nya tidningar.

Trevlig kväll finingar.
#1 - Stina

Åh vad härligt när man får saker gjorda :) och du är så fin! Kram

#2 - Jennie

Va fin du är! Lycka till med allt!

#3 - Jennie

Stina: Helt underbart skönt! O tack snälla :) Kram!



Jennie: Tack!!! :)

#4 - Nina

Vad glad jag är för din skull, allt trillar verkligen på plats! :)

#5 - Anonym

Hehe låter faktiskt väldigt länge:))

#6 - Frida

Åh så fin bild! Vi har exakt 100 dagar kvar idag! BF 8 juni :-)

#7 - Frida

Hänger också på familjeliv, såg din fina bild och blogg där :-)



Jag är sjukskriven 25 % på grund av gravidhypertoni, högt blodtryck som kan leda till havandeskapsförgiftning. Har rätt ont i ryggen med. Annars toppen :-)



Hur mår du? Vilken mysig blogg du har!

#8 - Jennie

Nina: Tack snälla snälla! Och jag är glad för er skull :) Lite samma för er. Härligt!



Karin: Visst, 100 dagar är rätt länge :) Men inte om man jämför med de 280 någonting det är från början!



Frida: Kul att du hittat hit :) Och kul att jag hittat din fina blogg också!

Jag mår bara fint, det finns ungefär ingenting att klaga på så här långt :)

#9 - Jill

Du ser fantastisk ut!!! Kram!