Skattkistan

Sneek-a-peek.








Lovade ju att jag skulle bjuda på en liten smygtitt på vårt blivande hus och jag håller mitt ord :). Här ser ni ett par av bilderna som låg ute på Hemnet.

Jag älskar husets form, det stora vardagsrummet med plats för stora middagar & så sovrummet på övervåningen med trägolv! Köket är lite speciellt i dagsläget, med blå ränder i taket o likadana fogar mellan kakelplattorna :). Det kommer dock bli hur fint som helst när vi är klara med det - I'm sure!

#1 - Johanna

Ser jättefint ut! Jag gillar sådana gamla hus.

#2 - Zandra

Åh, det där va jag ju in och tittade på för inte så länge sen. Superfint, men ändå med möjlighet att göra om. Kommer bli kanon tror jag :)

#3 - sofie

ser ju fantastiskt fint ut!!

#4 - stina g

Det ser ju jätte fint ut. Dessutom är det ju skönt när man får lähgga sin egen prägel på huset med de viktigaste ställena som t ex köket! :-)

Kram