Skattkistan

Fil och gräddtårta?

Igår när jag var och handlade gjorde jag en upptäckt i kyldisken - gräddtårtsfil! Kunde förstås inte låta bli att köpa en förpackning med mig hem, det lät ju galet gott. Nu har jag testat & visserligen var filen god och smakade lite av jordgubbar & en aning av vanilj, men gräddtårta? Nä.

Tror att jag i fortsättningen kommer att äta gräddtårta för sig och fil för sig :). Har ni testat någon riktigt bra "säsongens smak" av något som finns i butik nu?
#1 - Pernilla -Bli min jäst

Ha ha det låter spännande, måste jag prova om jag ser det! Det är ju nåt att tipsa om på min blogg också i så fall :) Tycker om Ballerina marängsviss, vet inte om det är säsongsgrej men de är goda :) Kram!

#2 - Jennie

Pernilla: Absolut något för Bli Min Jäst ju :) Kram!

#3 - Emma Vuckovic

Näää låter inte som något för mej...Min favvo är riktigt sur turkisk/grekisk yoghurt. Sen häller jag i vilken frukt/bär jag är sugen på+ linfrön,solrosfrön,pumpafrön,rostad mandel,kanel & några droppar flytande honung. Finemang =)

#4 - Frida - BF 8 juni ♥

Åh, måste provas!

#5 - Jennie

Emma: Turkisk yoghurt är grymt gott, håller med! Krämigt och sådär. Får nog bli en revival av det snart, för nu var det länge sedan sist! Kram



Frida: Det är ju alltid kul att testa nya matgrejor :)

#6 - Therese

Från samma märke har jag även tidigare sett; Pepparkaksfil, Semlefil, Rabarberpajfil och nu Gräddtårtsfil:). Lite annorlunda smaker:).

#7 - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad god den lät :D