Skattkistan

Blue.
 
Den här tapeten Woolverston från Cole & Son kommer i nästa vecka sättas i vårt öppna spis-rum. Mönstret är traditionellt men då tapeten är ganska så shiny så känns den samtidigt modern. Jag tror att den kommer bli tipp-topp i vårt rum & det är häftigt att P och jag lyckats enas om en mönstrad tapet efter enbart en timme i tapetbutiken. När vi började titta så var jag inne på en blek men mönstrad tapet till alla väggarna medans P var inne på en färgsprakande och mönstrad fondvägg. Det blev något mitt emellan - en mönstrad fondtapet i en rätt dov färg (lätt att kombinera med andra färger). Alla nöjda och glada.
#1 - erikasblogg.se

Men du, vilken FIN tapet! Kommer passa så bra i det rummet! Puss!

Svar: Tack! Det tror jag också :) Blir fin till ljust/vitt trägolv! Puss
Skattkistan

#2 - Barro

Ursnygg!

Svar: Jo men visst är den :)
Skattkistan

#3 - Veronika

Men åh! Vad fin!

Svar: Visst är den? Har precis hämtat hem rullarna, ska bli spännande att se den på väggen sen :)
Skattkistan

#4 - Stina

Kompromisser är bra grejer, tapeten är ju gorgeous! Ska bli superspännande att se den uppe på väggen sen :) Kram

Svar: Exakt! Speciellt när kompromissen blir bättre än de första två ståndpunkterna :) Ses på lördag! Kram
Skattkistan

#5 - Therese

Oj, så snygg!

Blir sugen på att köpa till sovrummet, har länge letat efter någon snygg tapet med blåa toner! Har du ett namn på tapeten att skicka vidare? :)

Kram Therese

Svar: Absolut! Klart du ska få det :)Märket är Cole & Son, serien heter Archive Traditional och tapeten Woolverston. Hoppas du hittar den eller någon annan fin :) Kram!

Skattkistan