Skattkistan

Fina mammor & småttingar.
Har varit dålig på att använda systemkameran igen, men i onsdags fick den följa med mig in till stan på Afternoon Tea tillsammans med mammorna i föräldragruppen och så alla småttingar då förstås. Så himlans gott var det med scones, ostar, marmelader, muffins & kaffe med massa mjölkskum! Sen var det härligt att få snacka av sig med de andra mammorna igen, tiden sprang iväg som vanligt :). Glad att jag hamnade i ett sånt himla bra gäng!
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Frida - mamma till Filippa

Åh vad mysigt! Min mammagrupp är sådär.. Och väldigt stor! Elva mammor.

Svar: Ja :). Vi är sju mammor och lika många barn, alldeles lagom tycker jag!
Skattkistan

#2 - Frida - mamma till Filippa

Vi har faktiskt tolv barn, ett tvillingpar. Jag är inte avundsjuk :-)

Svar: Inte jag heller :) Har så att det räcker just nu!
Skattkistan

#3 - Nea

Visst är det emma med zebratröjan??

Svar: Jo men visst är det det, känner du Emma? :)
Skattkistan

#4 - nea

Ja, Emmas sambo Peter är gammal gammal vän till min sambo Ola. Blev så förvånad att se henne på din blogg :)

Svar: Jaha, men vad kul :) Vi är som sagt i samma föräldragrupp. Ibland är världen rätt liten.
Skattkistan