Skattkistan

Something green.
 
Allra nyast i min garderob är dessa gröna skönheter till skor från Åhlens. Att de bjussar på en alldeles lagom klack och dessutom är riktigt sköna är bara bonus :)
#1 - erikasblogg.se

Grönt är såå fint! Jag är ju lite sugen på den där gröna kappan från Ellos men vet inte om jag vågar ;)

Svar: Våga våga Erika! Jag tycker den gula är väldigt fin och funderar på att använda min 50 % check till den :)
Skattkistan

#2 - erikasblogg.se

:) Gör du det så gör jag det :) Så kan vi va tant gul och tant grön, hihi.

Svar: Hehe, snabbt jobbat :) Med kommentaren alltså! Men ja, absolut. Vad sägs om lite Jennie-Billie besök i nästa vecka? Puss!
Skattkistan

#3 - erikasblogg.se

Det tycker jag absolut! Kan jag återkomma om vilken dag? Vilken dag passar dig? Puss!

Svar: Klart du kan! Puss
Skattkistan