Skattkistan

The book keeper in me.
Ikväll har jag så kallad me-time, men jag ska tyvärr inte göra något så trevligt som att träna (mina squats har jag dock gjort) eller gå på bio. Jag ska bokföra!
 
Tyvärr så är det inte riktigt lika kul att bokföra som att fakturera ($$$) så det hamnar gärna lite på efterkälken. Men imorgon ska vi göra klart deklarationen för firman (med min kära sambos hjälp) och då skulle det kännas gött att även ha ordning på årets bokföring, så att vi kan se hur vi ligger till i år.
 
Händer en hel del i företaget gör det hur som helst och varje nöjd kund stärker verkligen känslan av att vi är på rätt väg. När kunderna är nöjda är det så jäkla kul att vara egen företagare! 
 
Vi var ju förresten med i Smålandsposten (lokal tidning här i Växjö) i förra veckan med tips och råd om hur man löser vårstädningen på ett vis som är så lite skadligt för miljön som möjligt. Kul med uppmärksamheten!
 
Men nu är det väl bäst att jag gör det där jag borde göra... och inte det jag helst vill :)
Ha en fin kväll hörrni!
 
#1 - Anonym

Coolt med reportaget/artikeln :)

Svar: Ja men visst är det! Och när man är ett hyfsat nystartat och litet företag som vi ändå är så är nästan all reklam bra :)
Skattkistan

#2 - Linnea

Vad roligt för er! Synd att jag missade artiklen, vi har ju inte smp.. hade gärna tagit del av de där tipsen!

Svar: Ska se om jag inte kan publicera dem här ändå :) Håll utkik vet ja!
Skattkistan