Skattkistan

Gott Nytt 2014

Nu är det bara timmar kvar av 2013 och jag kan inte annat än längta till det där nya och oskrivna bladet som 2014 är... Jag tror nämligen att det blir alldeles alldeles fantastiskt! 

Jag vill också tacka för att min familj och våra vänner får vara friska - det betyder allt

Tack också till alla er som följt mig här i bloggen genom åren, och till er som nyligen hittat hit! Det gör mig så glad att höra från er och se era små avtryck här :).

Nu säger jag tack och hej för i år härifrån bloggen, vi ses 2014! 

Puss o Kram 
Jennie

PS. Det blir nog en uppdatering el två på instagram ikväll/inatt: frokenfraken82.
#1 - Veronika

Gott nytt år Jennie! Tack för inspo, och härlig läsning. Fantastiskt 2014 till dig och din familj.

Svar: Tack Veronika! Kul att du läser och gillar :) Tycker fortfarande att det hade vart kul att ses en gång ;). Kram på dig
Skattkistan