Skattkistan

Mitt 2013 - oktober till december.
Oktober.
I Oktober spikade vi utseendet på vårt nya kök & beställde detta från IKEA. Jag tänkte nog allmänt ganska mycket på det där med renovering och fix av kök och Billie's rum för jag shoppade också en del till detta. Mest till Billie och allra mest second-hand. Flera fina grejor!
 
Vi gick på flera ettårskalas Billie och jag. Så häftigt att alla kompis-bebisar inte längre är några bebisar!
 
Min älskling blev 35 år och utav mig fick han en Paris-resa. Den ska vi göra till våren tillsammans med vännerna Lina & Mårten - som jag ser fram emot detta!
 
Kollegan Yvonne och hennes Petter fick varandra under ett vacker bröllop så fick äran att vara med och bevittna.
 
Sara'n och jag var på Winnebäck tillsammans med Emma & hennes kompis Jenny. Vi hade en så himlans trevlig kväll och vi mammor blev allt lite sliriga, dagen-efter var en seeeg dag.
 
Jag hann även med en tur till Stockholm där jag plåtades för en viss söndagsbilaga. Jag kan nu säga att den alldeles alldeles snart finns i ett tidningsställ nära dig :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
November
I november drog vår köksrenovering igång på riktigt. Detta gjordes i mitten av månaden medans P, jag och Billie fortfarande var på Kanarieöarna. För där var vi nämligen en vecka under november för den som lyckats missa detta ;).
 
Vi hade en superhärlig vecka i solen tillsammans med våra fina små familjer. Åt förstås en massa god mat & drack spanskt vin. När vi kom hem åkte vi på en släng av kräksjukan och var smått däckade i nästan en vecka. 
 
Vi åkte en sväng till Malmö för att fira mammas 55-årsdag (hon fyllde i september men presenten var en heldag med mig och syrran i Malmö).
 
Mycket handlade förstås om renovering och att undvika att hänga så mycket hemma i den (kaos!). Tack till tålmodiga och bästa svärföräldrarna som med glädje tog emot oss i detta kaos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
December
Det känns ju som att december nyss började, men nu lider verkligen månaden mot sitt slut. Det är bara timmar kvar!
 
December präglades precis som november mycket av den stora renovering som pågått i över en månad här hemma. Och såklart av glädjen att renoveringen i skrivande stund är så gott som över :).
 
Inledde december gjorde vi dock med något helt annat än renoverade, då var vi hos P's bror Erik & hans Carro och julbakade. Massor av bröd, kakor & godis blev det.
 
Sen  pysslade förstås litegrann inför julen här hemma också. Och så kom julen och vi firade. Nu är det nyårsafton och vi lägger strax 2013 efter oss. Ett riktigt bra år! Men jag tror också att 2014 kommer att bli än vassare. 
 
Gott Nytt 2014 på er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

När man ser bilden på dig i bikinin hade man inte kunnat tro att du fött barn. Kvinnokroppen är verkligen fantastisk!!! Gott nytt år på er!

Svar: Kan hålla med dig! Det är rätt häftigt vad den töjer på sig & "drar ihop sig" igen :). Men den kunde ju få dra ihop sig lite till! ;)
Skattkistan

#2 - Anonym

Kortet på eran lilla tjej när hon ska på kalas med en liten påse i handen tycker jag är helt oslagbar. Kul att läsa om erat år och vilket kök jösses så fint.

Svar: Tack snälla för din kommentar :) Och kul att du vill läsa! Kram
Skattkistan