Skattkistan

Veckotankar.
Måndag: Stora bastubyggardagen här hemma. P och hans bror bygger & jag sköter marktjänsten :). Ska ge mig på att måla linneskåpet som ska bli Billies garderob en första gång. Middag tillsammans med byggarna och Karro.
Tisdag: Sångstund i Billa. Lunch med Sofi. Sista fixet med U's årsräkning. Två mystery-shopper uppdrag i Växjö.
Onsdag: Vägning. Oplanerad dag. En löptur om jag hinner när P kommer hem efter ALMI-föreläsning i Ljungby.
Torsdag: Fröken Rut-fix på förmiddagen. Lunchdejt med mammavännerna & deras bebisar här hemma hos oss. Fhv en solig promenad tillsammans :). En mil på löpbandet & därefter massage!
Fredag: Oplanerad än så länge. Eftermiddagsfika hos Hanna i Alvesta :)
Lördag-söndag: Damklubbsresa!! Ingen aning vart vi ska, men å så mycket jag ser fram emot denna resa.
 
Underbart med lite nya och våriga blommor här hemma. Lite sol på den tack :)
#1 - Stina

Jag hoppas och tror att du och de andra damerna kommer gilla det jag och Linafina har planerat för er! Är själv så himla sjukt jättepepp just nu! :) Ha en mysig vecka så ses vi pigga och glada på lördag morgon! Kram

Svar: Superpepp! På lördag morgon kl 08.15 ses vi!
Skattkistan