Skattkistan

Swosh sa det.
Efter en vecka som har gått i ett ska det bli skönt med helg igen. Det känns verkligen inte som en vecka sedan vi hängde i Stockholm, men så är det ju nästan nu. Swosh sa det bara.
 
Under veckan som gått så har jag hunnit med att pyssla en hel massa med det egna företaget; lämnat in kontrolluppgifter för 2012, skickat in ansökan till Skatteverket för att få resterande del av det vi fakturerat våra kunder och fått betalt för i december, besökt en ny kund och slutligen har jag fått ihop det sista med bokföringen. Skönt! Nu ska bara min privata redovisningskonsult (P) hjälpa mig med bokslutet också :). Sen har vi varit på föräldragruppsträff, besökt barnmorskan, hängt med mammalediga kompisar, hunnit med att träna två pass, hämtat Milo hos sin husse, sålt en av våra bilar, träffat Billies far- och morföräldrar och haft möte med min nya chef!
 
Jag börjar jobba en dag i veckan från och med april, det ska bli hur kul som helst! Det är förstås superhärligt att vara hemma, men jag ser fram emot att det en dag i veckan ska handla om mig. Planerar redan att jag ska börja arbetsdagen med en tur i varma bassängen i simhallen, men det kanske förblir en tanke. Vi får se :).
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, lilltjejen uppe på övervåningen vill inte riktigt somna så jag ska gå upp och ge P en hjälpande hand. Nu tystnade det :).
 
Natti Natti.
 
 
Två bilder från Stockholm. Det blev inte så många bilder tagna där. Dels på grund av att det var sablans kallt & dels på grund av att jag hade fullt upp med lilltjejen (innan P anslöt).
 
V
 
 
#1 - Ida

Vad söt lilltjejen är o så stor hon blivit!

Svar: Tack :) Visst är hon fin!!
Skattkistan