Skattkistan

En lajbans fredag på stan.
I fredags var det som ni kanske minns Winnerbäck-konsert här i stan & jag min lyckost hade lyckats komma över ett par biljetter till denna på jobbet. Så jag bjöd med bästisen och bokade upp middag innan konserten tillsammans med sötaste kollegan Emma & hennes kompis Jenny.
 
Middagen intogs på grymma Izakaya Moshi och vi blev toknöjda med vår mat... och med drinkarna :).
 
Winnerbäck var fantastiskt - som alltid! Han spelade flera av mina favoriter och avslutade med en alldeles fantastisk version av Söndermarken.
 
Efter konserten skjutsade Emma ner mig och Sara till stan där vi först gjorde ett fikastopp på Condecco. Där blev det kladdkaka och rödvin :). När stället stängde gick vi vidare till PM där det både han bli en drink & ett glas vin innan bussen gick hemåt. 
 
En alldeles ypperligt trevlig kväll tillsammans med fina tjejer! More of that please ;).
 
 
Emma & Jenny.
 
 
Sara & den finfina mojiton med smak av koriander och chili!
 
 
 
Fantastiskt god och snygg mat!
 
 
Bättre bilder än så här blev det inte på konserten med mitt fasta objektiv, utan blixt & på rätt långt håll :).
 
 
Kladdkaka som smakade fantastiskt fint & en gräddig drink som var god men väl stark!
 
 
Fullt var det precis överrallt på PM (som alltid vid midnatt på fredagar antar jag :)), men vi såg två lediga platser & kul nog så var ansikten bredvid oss bekanta. Dessutom bjöd de på vin. Inte illa!
#1 - Sofia

Mys :-)

#2 - enplatsdarjagkanvila

Söndermarken är en klass för sig! Eller ja, Lasse är en klass för sig!

Svar: Kan bara hålla med dig! Gilla Lasse! Jättemycket :)
Skattkistan

#3 - felicia-

vad mysigt!

Svar: Supermysigt! Kul med kompishäng & grymt med konsert :)
Skattkistan