Skattkistan

När vardagen nästan inte är.
Som jag ser fram emot den kommande månaden. 
 
Så mycket roligheter. Vi börjar med en tur till Paris på torsdag, fortsätter med påskledigt, första maj-firande (eller iallafall Valborg) & en efterlängtad Singapore/Malaysia-resa tillsammans med jobbet. Bara tretton vanliga vardagar på över en månad :).
 
The small downside of this upside är att jag kommer att vara mycket ifrån Billie. Först fyra nätter nu & sen nio nätter till i början av maj. Mer än vi har varit ifrån varandra sammanlagt sedan hon föddes. Men hon kommer ju förstås klara sig, nu i helgen tas hon omhand av morfar, mormor, farmor & farfar, och när jag är iväg med jobbet har hon ju sin pappa ♥. Men jag kommer förstås sakna henne, massor! 
 
 
 
#1 - Sofia

Gud så härligt! Vill också :)

Svar: Ja!! Och nu närmare det sig med Singapore och Indonesien. Längtar!
Skattkistan

#2 - Anna

Jag skulle aldrig lämna min 2,5-åring till mormor/morfar i 4 dagar. Även om dom träffas ofta så är det ju inte mamma eller pappa.
Men tur att vi är olika vi människor, annars hade det ju varit tråkigt :)

Svar: Nä som sagt, vi är alla olika. Jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt i vårt fall. Alla nöjda och glada :)
Skattkistan