Skattkistan

Påskpyssel & bilbryderier.
Dagen idag har gått galet fort. Timmarna på jobbet sprang förbi då jag hade ett par möten och en massa smågrejor att lösa. Jag älskar när det är så!
 
Efter jobbet åkte jag direkt till förskolan som vanligt, men denna gången blev jag kvar där tillsammans med B för lite mysigt påskpyssel. Vi hjälptes åt att göra ett färgglatt påskris som nu står fint på Billies rum. Vi gjorde även en liten påsktupp som ska odla hår (kattgräs) om vi sköter vattningen :). Vad roligt det är att pyssla tillsammans med lilltjejen, vi är ett bra team.
 
Tyvärr fick vi stressa vidare in till stan för att lämna hos farmor en stund då P & jag skulle till Vetlanda för att kolla på en bil. Vi är nämligen i bilköpartagen... jag gillar det verkligen inte! Tycker att det är superjobbigt att bestämma vad för bil vi ska satsa på & så vill man ju göra ett så lite dåligt köp som möjigt :)... Fhv hittar vi en inom de närmaste veckorna! Det blev alltså ingen bil i Vetlanda, den var inte för oss. 
 
Ikväll har vi kollat på Växjö Lakers första semifinal mot Färjestad och det blev tyvärr förlust, men vi får en ny chans på torsdag :).
 
Nu blir det sängen, denna snart 32-åriga damen är galet trött.
Sweet dreams.
 
Glad tjej som kom för att möta mig vid grinden.
 
Bra idé att trä pärlor på riset istället för eller som komplement till fjädrarna :).
 
Ska hålla riset själv! Nej mamma nej... Ninni ha. Många ord i rad blir det nu för tiden.