Skattkistan

Älsklingsflickorna.
De här två alltså. Mina små älsklingsflickor ♥.
 
Det handlar mycket om dessa två nu (såklart!). Som idag till exempel, när pappan i huset åkt till Stockholm för jobb & ska vara borta över natten o den stora donnan inte har  tid på förskolan, då blir det inte mycket tid till annat än att bara hänga med dem. Men det har funkat fint och nu (peppar peppar!!) sover den ena i sin säng och den andra i babynestet jämte mig. Nu ska jag njuta av detta - jag klarade minsann att natta själv för första gången. Även om den lilla skrek till ett par gånger i min famn medans vi satt i mörkret jämte den stora som skulle somna så lyckades hon just somna. 
#1 - Ann

Det där är ju en konst! Minn själv hur det var första gången jag skulle natta den stora med lillan i famnen. Trodde aldrig det skulle gå, men det gick förvånansvärt lätt😀👍

Svar: Haha, ja det gick ju bra. Dock var lilltjejen inte helt nöjd resten av kvällen sen... Men man får njuta stunderna :). Hoppas det blir annorlunda ikväll! Kram
Skattkistan

#2 - Mari

Får jag fråga vad ni hade för alternativa namn till Disa? Tycker både Billie och Disa är så fina och nu väntar vi syskon till vår Bonnie och behöver lite namninspo.

Svar: Ojoj! Vi hade Liv, Kajsa, Lo, Isa, Ilse, Siri & Iris :) Bland andra...! Lycka till med namnvalet, det är ju inte helt lätt. Kram
Skattkistan

#3 - Mari

Får jag fråga vad ni hade för alternativa namn till Disa? Tycker både Billie och Disa är så fina och nu väntar vi syskon till vår Bonnie och behöver lite namninspo.

#4 - Ida Nilsson

Så fina och mysiga flickor du har! Jag väntar min första nu, längtar som en tok!

Svar: Det förstår jag verkligen! Du har mycket att se fram emot ❤️
Skattkistan