Skattkistan

Tack tomten för i år.
Nu är årets julfirande förbi och lika mycket som man längtar efter det så är det skönt när det är förbi. För visst är det väl ganska uttröttande med all mat och klappar? Men myset med nära och kära det fortsätter vi med i ett par dagar till tycker jag :).
 
Och de där klapparna. Jag tänkte att vi kunde ta oss en liten titt bland dem.
 
Finaste kaninerna från Maileg. Billie & Disa fick varsin från farmor och farfar! 
Själv blev jag lycklig för Hortus-krukan från Svenskt Tenn som jag fick av min kära P.
 
Utav syrran och hennes kille fick jag ny träningstopp och sport-bh. O så Olgas bok om träning för nyblivna mammor. Här ska tränas! Men inte riktigt ännu...
 
Disa fick en finfin filt från Klippans Yllefabrik med hjärtan på. Billie har en liknande som har använts och som fortfarande används väldigt mycket.
 
Våra tjejer måste har varit riktigt snälla i år, för de fick så mycket fint i sina klappar!
 
Billie fick allt från skidglasögon, till kläder & böcker och Disa, som förstås inte öppnade sina paket själv fick mest kläder men också en Designletters melaninmugg och en tallrik med en räv på :)
 
Själv fick jag ett bland annat ett härligt underställ från Kari Traa av min mamma och pappa, och utav P fick jag startbevis till Tjejmilen som jag ska springa tillsammans med min kompis Lina i höst. Jag är redan så pepp på detta!
 
Tack tomten för i år ♥.
#1 - Ann

Fina klappar !

Svar: Tycker jag också! Jag måste ha varit snäll ;)
Skattkistan

#2 - Claudia & Gerald

Vi har hört din lilla stora flicka sjunga :-) Så gullig!

Svar: Haha, på instagram förstår jag :) Hon är bra fin och duktig på att sjunga ;)
Skattkistan

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga grejer :)

Svar: Visst var det :) Jag är himla nöjd med klapparna!
Skattkistan

#4 - Julia Müller-Sandvik

Du måste ha varit snäll i år!

Svar: Oh ja! Det tror jag faktiskt :)
Skattkistan