Skattkistan

Tjejen med flyt.
 
Snacka om att jag blev glad när jag kikade in hos Minna imorse och såg att jag är tjejen med flyt big time idag och att jag vunnit ett helt gäng härliga ljus från Enjoy Candles (till ett värde av 2200 kronor!). Vilken underbar start på dagen!
 
Och har ni inte tittat in hos Minna tidigare så tycker jag att ni ska göra det. Hennes är helt klart en av mina favoritbloggar. Hon är grym på att ta inspirerande bilder, har ganska nyligen flyttat till ett hus som renoveras och blir galet fint & så verkar hon vara allmänt duktig på att leva i nuet och njuta av de små sakerna. Dessutom är hon gravid, och som gravid så dras man som en fluga lätt till andra som är gravida :). Jag vill liksom vältra mig i allt som har med graviditeten att göra och det tror jag inte att jag är ensam om?!
 
Hur som helst, grym start på dagen! Och nu ska jag fortsätta med min grymma dag - det blir en tur på löpbandet på lunchen :).
#1 - Syster

Grattis!!:)

Svar: Tack finaste syrran!
Skattkistan

#2 - Erika

Men va roligt! Grattis gumman! Å tack för tips på ny blogg. Helt i min smak :) Puss

Svar: Varsågod! Och tack, de var verkligen jättefina. Rätt dyra men väldirgt "verkliga". Puss!
Skattkistan

#3 - Claudia

Hej Jennie
Jag har tagit en titt på Minnas bloggen.
Men din blogg är dubbel vacker, tänkar jag.
Mycket hjärtligare!
Viele Grüße
Claudia

Svar: Tack söta du! Och vad roligt att höra från dig igen, det var länge sedan!Hur har ni det? Har ni semester ännu? Och kommer ni isåfall till Sverige?

Kram på er.
Skattkistan