Skattkistan

VAB.
Natten till idag blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vaknade vid strax innan midnatt att att lilltjejen kräktes & så fortsatte det ett par timmar. Tacka tusan att P var hemma denna gången, vi skötte det hela med prima teamwork och efter 02-någongång fick vi alla sova igen. Dock blev det ett bakslag till på morgonen med efter det har hon fått behålla det lilla hon fått i sig lilltjejen.
 
Natten tog nog på hennes krafter för i detta nu sover hon en andra tvåtimmars-powernap. Skönt för henne! Och bra för mig, för det blev ett lass tvätt i natt... så jag har kört tre maskiner tvätt, dammsugit och torkat av golvet i sovrummet & så fick jag ett ryck och städade ur våra skåp i badrummet & slängde en del. Jag kan  verkligen vara effektiv när jag vill det :)
 
Nu har jag dock fått slappa en stund med kaffe & bulle på soffan & så kom energin tillbaka. Så nu ska jag baka Underbara Claras's morotsbröd. Det är ju så gott att ha hembakat bröd hemma!
 
 
#1 - Elin

Usch, kräkas är aldrig roligt

Svar: Nä, Hua! Stackars lilltjejen.
Skattkistan

#2 - Elin

Usch, kräkas är aldrig roligt

#3 - Johanna Joelsson

Usch o fy för magsjukan. Den har varit lång i år. Hoppas hon nu bara kommer att må jättebra resten av våren. Har ni själva klarat er? Ha det bra! Krya på lilltjejen!

Svar: tyvärr klarade vi oss inte helt. jag var lite körig i magen igår och P har vart dålig (dock inte kräkts!!). Hoppas att ni mår bra! Kram :)
Skattkistan

#4 - biggeros

Skönt att få ett städryck. Mums, morotsbröd!!

#5 - Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#6 - Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#7 - Ann

Stackars liten! En riktigt värdelös sjukdom. Hoppas ni vuxna klarar er. Här hos mej blev alla i familjen sjuka(2 småtjejer och 1 sambo) utom jag :) jag hade så mkt tvätt att jag trodde hela tvättstugan skulle få fuktskador :) men det går ju över som tur är! Krya på lilla Billie

#8 - Ullis

Usch hoppas lilltjejen mår bättre och att ni klarat er. Jag och Oliver har också varit magsjuka men nu ser det ut som att det är på bättringsväg. Vi pratade ju om att ses imon men det får vi nog planera in vid ett annat tillfälle va? Puss

Svar: Hej vännen! B har vart pigg i helgen, men inte P. Och min mage var sisådär den också igår :(. Men idag helt OK! Hur har ni det i veckan? Tisdag? Puss o Kram
Skattkistan